Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101022 - Årets första snö!

Tid: 09:40
Temperatur ute: 0+

Godmorgon!
Nu har jag precis duschat av mig lite. Snart blir det att sätta på sig mascaran för att sedan bege sig till jobbet. Föresten när jag vakande imorse så såg jag att det hade snöat. Visst snöslask snö som okmmer försvinna under dagen men ändo. Det är för tidigt med snö nu! snö kan komma till advent, lucia, eller julafton! men inte nu i oktober! snart blir det väl att ta in cykeln i förrådet också!

Nej om man ska röra på sig nu, lägger in lite bilder som jag tog nyss!




Jennifer [fotoblogg]

sv; det är toppen :D hur är det själv?

2010-10-22 | 10:48:28 | http://starofusa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?