Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101018 - Beslut ångest


Hej!
Nu är 3 dagar så är jag tillbka här i bloggen igen. Har faktiskt inte orkat eller brytt mig om att uppdatera för jag hade ändo ingenting att skriva om. Men nu ska jag försöka skriva några rader ialalfall. Ihelgen så åkte jag till min pojkvän i mjölby. Vi har bara tagit det lungt, myst, & vart på ikea där vi båda hittade lite grejer. Men det vi åkte för att hitta fanns inte. Pojkvännen skulle nämligen hitta en trall till sitt badrum men det fanns inte för det var ett sommar sortiment, suck! :P men var ändo kul att dra dit.

Och idag så har jag bara jobbat men slutade vid 4 och det känns skit bra att få sluta tidigare nån dag och imorgon börjar jag  halv 12 till tre, wihu! fast måste stanna kvar i stan för att vänta på ett möte vi på jobbet ska ha som ska vara i en timme, sen blir det hem och fixa sig för sedan bege sig till hugo där en personal fest skall vara! :)så nu försöker jag att hitta något att ha på mig men det inte lätt men jag tror att jag ska ha den här klänningen här nedan:





Emma

Tack! :)

Ditt hår har också växt ganska mycket! Och ditt hår är också fint! =)

2010-10-18 | 23:20:31 | http://emmadavidson.blogg.se/
Emily

TACK SÅ MYCKET :D

2010-10-19 | 08:47:23 | http://agressia.blogg.se/
Z A N D R A :)

sv: tack! :D

lägg gärna till mig på bloglovin!



KRAM

2010-10-19 | 20:50:29 | http://decevven.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?