Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101015 - Äntligen fredag

Tid: 09:32
Tempoeratur ute: 0+

Godmorgon på er!
Hur har eran natt vart? har ni fått någon sömn? :) själv så har man sovit som en stock. Men skulle gärna vilja ligga kvar i sängen. Det är ju fasiken svin kallt ute idag, bara nollan. Är det vanligt i mitten av oktober? aja skönt att det är fredag som jag har längtat efter  på hela veckan. Ska ju åka hem till pojkvännen efter jobbet och kommer vara där hela helgen om jag får bestämma.

Nu måste jag börja packa ner lite kläder det jag skall ha med mig till pojkvänen.
Vi får se när jag uppdaterar igen, om det blir i kväll eller imorgon, sånt som märks :)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?