Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101014 - Torsdag



Hellu Hellu!
Har ni sovit gott? själv så har man sovit gott fast jag somnade inte förens halv 2 inatt. Så jag är lite trött. Men hoppas jag blir piggare när jag väl kommer igång med arbetet. Slutar 6 idag igen, sent, suck! men som tur är det fredag imorgon, och då ska jag träffa mitt hjärta som jag inte har träffat på över en vecka! ska bli mysigt! nu måste jag kila, fårse om jag orkar uppdatera ikväll. Men det hoppas jag.


Ha en fin torsdag!



liindblaads

idag ska jag kanske ta en fuika på stan :) har inte bestämt mig än :P ananrs tar jag den bara som den kommer :P dd?

2010-10-14 | 14:16:16 | http://liindblaads.blogg.se/
ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; de blev jätte goda! :D hihi

Nu blir det att duscha, sen plugga och packa det sista för helgen! :) ska du göra då?

2010-10-14 | 18:53:45 | http://ellinorsjoberg.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?