Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101128 - Första advent

Tid: 11:34
Temperatur ute: -3 snö!


Hej!
Hoppas ni har haft en bra helg än så länge. För det har jag haft. Igår så åkte jag mamma och min syster till ikea för att jag skulle köpa en lampa som kollade på för nån månad sedan. Sen så  vart det även lite andra saker också. Sen så gick vi även in på ikano huset och där hittade jag en jätte fin stickat tröja på vero moda. Sen på kvällen så vart det fest hos Matilda och Jakob för att fira Nelly som fyller 18 år idag!!! jag hade riktigt roligt. Så idag så är man lite halvt seg, men det gör ju inget för det är ju söndag och advent! ;)

Bilder kommer lite senare när jag har lagt in dom :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?