Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101123 - Snö, snö snö!

Tid: 20:59
Temperatur ute: -3

Hejsvej!
Har ni haft en bra dag i detta snö oväder? själv så har man haft en rolig dag på jobbet. Tur att man inte jobbar ute för idag har det snöat precis hela dagen. Undrar hur länge denna snö stannar? hoppas den stannar tills advent som är på sönadg iallafall. Sen kan den gärna försvinna och komma tillbaka till lucia/jul, eller vad tycker ni? När det här kyligt som det är så villl man bara ha en varm filt omrking sig eller ligga i ett varmt bad. På tal om bad så funkar det att bada nu i badrumemt här nere. Så ihelgen så kanske det blir ett premiär bad.


Nina

Jag har varit i skolan och försökt bli frisk från min förkylning jag haft i en vecka nu. Vad jobbar du med?

2010-11-23 | 22:07:16 | http://ninni87.blogg.se/
Thirése

Hej och tack så mycket:) Hoppas allt är bra med dig med!

2010-11-24 | 09:14:32 | http://thirese.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?