Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101114 - Snart vardag igen!



Godkväll!
Hoppas ni har haft en skön söndag. Själv så har den vart skön och lugn. Det började ju med att jag och mamma drog till hageby centrum för att jag skulle köpa veromoda jackan och efter många tvilvel så köpte jag jacka och dessutom en halsduk på köpet. Sen så gick vi även in på cubus där både mamma och jag köpte julklappar en till min pappa och en till min bror. Sen så tog vi även en fika på Lindhals! sen så svängde vi även in på willys för att köpa lite föda och nu ikväll så har vi firat pappa med god fika.

Nu ska jag bege mig till badrummet för att tvätta bort masacaran.
Work time tommorow AGAIN!

Pics ifrom the day




Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Tycker jag med, hihi :)

2010-11-15 | 18:13:12 | http://faannys.blogg.se/
anna

din kamera finns med i min blogg:D vill ha den :P hihii

2010-11-15 | 18:31:29



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?