Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101113 - I wish i keep you much longer



Hejsan!
Nu har man precis vaknat. Men är fortfarande så seg efter nattens händelser. Det vart lite ändrigar igår. Jag skulle ju egnetligen ha dragit ut med Tess men hon mådde inte bra så jag hängde med syrran och hennes kompisar istället så jag drog till Vicky där min syster var redan vi drack, sjöng och hade skoj. Sen vid elva så drog vi ner till hugo där vi möte Annas jobbarpolare, och vi dansade tills fötterna började att verka, iallafall mina. Fan vad ont jag hade! men det är ju så vill man vara fin så får man lida pin ;D




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?