Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100518 - Back to realty

Tid: 19:01
Tempartur ute: 21 +

Hej alla sockersöta!
Just nu så sitter jag och lyssnar på Timbaland - If we never meet agian, en bra låt om jag säga det själv. Annars idag så har jag jobbat, mitt första arbetspass på 12 dagar. Så det kändes lite konstigt att vara tillbaka efter en lång semester. Men skönt att komma in verkligheten igen. Idag så var det inte så mycket på resturangen faktiskt ochd et kan ju vara skönt ibland.

alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-18 | 23:53:22 | http://stockholmshetaste.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?