Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100327 - Erath Our!

Tid; 21:12
peratur ute: 2+

Hej!
Sitter här i vardagsrummet i mörket med mammi, vi håller på att kolla på Körslaget men nu är det förtillfället paus. Undra vem som åker ikväll, sånt som märks eller hur? vad gör ni ikväll då? har ni släckt lampoarna? det är ju Earth Our idag. Annars idag så har jag jobbat från 11.00 till halv sex och idag var det veckans jobbigaste dag. Mycket folk precis hela tiden men det kan ju bero på att det är lönehelg. Undra om det blir lika mycket o göra imorgon sånt som märks.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på körslaget, hörs!



Jenlen

Japp vart en riktigt rolig dag, vart i Gbg vart på mässa gått lite på stan. Har du gjort då? Jag bor i mariestad om du hört talas om den stan? :) Dudå?

2010-03-27 | 21:43:50 | http://jenlen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?