Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100307 - Är helgen redan slut?

Tid: 21:37
Temperatur ute : - 4 minus

Hej Hej!
Här var det länge som var men har faktikst inte haft tid att blogga. För jag har vart hos kim hela helgen. Åkte till honom direkt efter jobbet i fredags. Så har stannat där tills idag. Trevligt :) igår så var vi på stan och kollade lite. Sen så gick vi till kebab house och åt lite kebab GÖTT!. Sen så gick vi på en liten promenad i "vårsolen" kan man börja kalla det vår nu eller? aja våren är ialalfall på ingång. Sen senare på kvällen så glodde vi på melodifestivalen andra chansen och åt gott, kul att Pernilla och Jessica gick vidare. Jag trodde faktiskt att Alcazar skulle komma till finalen, men icke sa nicke. Det gär ju inmget för dom var ju i final förre året. Sen lite senare så kollade vi på Saw 1, en lite skräckis. Den var inte så läskig, dom andra filmera är mycket läskigare. MYS! :)



fanny

va inte ner helg snart igen=) haha eller ja de ä är ett par vardagar kvar.



Ja trodde oxå alcazar skulle gå vidare, kände självklart. jag var så missnöjd! vart missnöjd me hela årets melodifestival. Bara skit bidrag, o bara dåliga låtar till final....ne detta år har vart riktigt B

2010-03-08 | 12:50:45 | http://banny87.blogg.se/
Jenlen

Hoppas allt är bra med dig att du haft en bra helg!

2010-03-08 | 19:05:12 | http://jenlen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?