Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100629 - VARMT REDAN!

Tid: 07:52
Temperatur ute: 23+ sooooooooooooooooooooool!!!


Godmorgon!
Sitter här i köket med laptopen och har nyss kollat att det redan är 23 grader. Hur underbart är det inte? och det verkar som högtrycket stannar även till helgen. Hoppas det är så här hela jäkla sommaren. Idag blir det att jobba sen vid 16.00 efter mitt jobb så kommer min farsa och hämtar upp mig vid jobbet för att sedan åka till en landet en stund där mamma, min syster och min pojkvän redan är. Man ska ju passa på när det är så bra väder! nej nu måste jag forsätta att äta min frukost - jordgubbskräm, mjölk och flingor!


Puss!

Anna

mjo kanske de..naae känslan e kvar men din bror fanns där igår när den var som värst..

2010-07-02 | 10:13:11 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?