Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100628 - Sol idag igen!!!

Tid: 08:08
Temperatur ute: 20+

Godmorgon!
Det är sol idag igen vilket är så himla underbart. Men dock så jobbar jag men idag slutar jag faktiskt 16.00 vilket är skönare, brukar ju oftast sluta runt 17.00-18.00. Så det är väldigt skönt. Igår så gick jag och min pojkvän till folkparken för att äta glass sen så gick vi till himpabadet för att jag ville visa karn vart man kan bada. Sen så drog vi vidare till himpagolfen för att invänta brorsan för att spela golf, haha jag gick 69, bror 44, och älskling 47, haha jag är sämst :P

pics ifrån igår!












Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?