Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100627 - Sool, lovely!

Tid: 15:59
Temperatur ute: 25+


Hej!
Nu har man precis kommit ut ur den sköna duschen. Behövdes efter en näsan en hel dag ute i solen med min pojkvän. Vi låg kanske på altanen fårn 11.00 till 14.00. Så lite färg borde man ha fått tycker man. Äntligen sol på en ledig dag.Imorgon är det bara 2 veckor kvar att jobba sedan får man tre veckor semester då börjar min "sommar" på riktigt!! oh hoppas det blir fint då också. Vi ska ju till sthlm och kanske gbg :) så lite planer har man!

Nu ska jag springa upp till köket och ta något att dricka!
Vi hörs later!





LOWA

Hoppas du har haft en bra söndag. Förhoppnings vis i solen? :)

Kram!

2010-06-27 | 17:51:52 | http://musiklowa.blogg.se/
HANNA MALMSTEN

Svar: Hehe jag kan en del iaf :)

2010-06-27 | 19:44:13 | http://hannamalmsten.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?