Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100626 - Midsommardagen!

Tid: 16:37
Temperatur ute; 21+ soool

Hej!!
Nu har man kommit hem ifrån landet då. Vilken trevlig midsommar det vart till slut. Jag hade ju jobbat från halv elva till 5 sen så kom mamma ochmin kusin och hämtade upp mig vid jobbet för att sedan åka till landet där midsommar firandet hade satts igång för fullt. Var jätte skönt att få komma ut och få känna naturen. Nästan direkt så fixade vi käk eftersom dom andra som var där hade redan käkat. Sen så hade min bror gjort femkamp dvs vollyboll, tipspromendad, pillkastning & pingis. Dock så är jag ingen sportfan. Men tipspromenaden var jag iallfall på, trevligt! men de som vann var ju min bror och min pojkvän, haha suck!

nu ska jag lägga mig och vila  lite, det tar på krafterna ;)

Pics ifrån igår:










anna

skicka bilderna på mig & dig och mig och din mamma :)

2010-08-08 | 21:41:20 | http://dabrunette.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?