Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100618 - maxi


Hej!
Nu är man hemma efter att ha vart på maxi med mamma och kim. De kom och hämtade upp mig när jag hade slutat vid halv halv sex. Vi käkade kebab och så klart så vart det också lite shopping. Jag hittade en jätte söt top på Vero moda. Sen så hitade jag en hårfärg, rött nagellack, ögonskugga, och 2 ansiktsmasker på lindex. Fintfint!

Nu får man se vad man skall hitta på, kanske glo på någon bra film innan sängen. Jobb imorgon igen!

♥Claaaudia ♥

yes!

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-18 | 23:06:17 | http://claaaudias.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?