Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100617 - Vilken härlig kväll!

Tid: 18:38
Temperatur ute: 22+ soooooooooool!


Hellu Guys!
Sitter här i altanen och hör hur fåglarna kvittrar och känner hur solen värmer. Men dock så har man ju inte kunnat njuta utav den eftersom man har jobbat och slitit. Började 11 och slutade halv sex. Då kom mamma, älsklingen och min syster och hämtade upp mig sen så åkte vi och handlade lite. Igår så var man ledig och då drog jag och kim till lindö. Vi hade tänkt att dra till Abboreberg men bussen hade slutat gå dit, suck! så vi stannade vid hamnen där och spelade mini golf, och jag förlorade o kim vann, fuskigt! men jag hade förvånatsvärt många 3:or så det är ju ett plus.

_ slänga in lite bilder från igår senare om jag får tillfälle annars får det bli imorgon!
nu ska jag gå, hoppas ni också har fått njuta av sooolen!








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?