Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100614 - I am back!

Tid: 19:29
Temperatur ute: 17+

'Hej!
Nu har jag faktiskt tid för att blogga. Om ni undrar jag inte har uppdaterat något så är det för att jag har vart hos min pojkvän hela helgen så har inte känt något sug av att blogga då. Men nu är jag hemma och kan blogga. Idag så har jag jobbat från halv tio tilll 4. Har väl funkat förutom att jag har gått och blivit förskyld så har ont i huvudet och ont i bihållerna och snorig som fan. NOT FUNNY! hoppas det släpper snart. och att jag inte blir sämre för då kommer jag förlora massor med pengar, inte bra! nej nu blir det att springa upp till köket för att ta ett glas proviva! man ska ju äta mycket c-vitaminer när man är sjuk.

Skriver mera senare
Bjuder på några bilder från helgens händelser"!
kisskiss


'






EmelieCatrine

Hmm, den kostar nog runt 135 kr tror jag. Köpte den december 2008, men det är nog samma priser skulle jag tro. Sugen på att köpa en? =)



Kram på dig tjejen!

2010-06-14 | 21:57:38 | http://emeliecatrine.blogg.se/
Anna

fina smycken

2010-06-14 | 22:10:52 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?