Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100610 - ETT ÅR SEN IDAG!!

Tid: 09:13
Temperatur ute:  12 + molnigt!

Hej!
Nu sitter jag här och tänkte skriva ett inlägg åt er och framför allt mig själv, haha! sitter och lyssnar på skivan som jag brände igår kväll, NAJS! idag är det en stor dag för många det är ju sjutton studetenternas utspring idag!!! jag kan förstå hur många känner sig inför den kommande dagen. PIRRIGT OCH FÖRVÄNTANSFULA! jag var det iallafall. Tänk att jag vart fri från gymnasiet för ett år sedan, tiden går sjukt fort! underbart! tråkigt att man inte kan se någons utspring idag bara, jag ville gå på vickys men jag jobbar, suck! men nästa år tar syster år då blir det fira henne! Föresten så får jag se om jag hänger med anna och vicky ut idag!!

nu ska jag göra iordning mig bjuder på lite bilder från min student! 11 juni 2009









jag känner känslan som jag kände just då!

Linn-Lay

inget speciellt faktiskt. Hade inga lektioner alls i skolan idag och det blir avslutni g i morgon så det ska bli skoj. sj då?

2010-06-10 | 14:27:02 | http://linnlay.blogg.se/
EmmiHeiskanen

Aa xD

2010-06-10 | 18:41:29 | http://heiskanens.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?