Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100609 REGNAR

Tid: 19:10
Temperatur ute: 14 grader REGN!

Hej!
Det regnar här hemma i Norrköping just nu och vet ni? jag tycker det bara är så himla mysigt. Kanske kan bero på att man har en filt runt om sig, mysigt! bättre att det regnar idag, än imorgon. För då är det ju studernas stora dag och då ska det inte vara regn! för en som jobbar så spelar det ingen roll om det regnar, skillnad om det är 30 grader och molnfritt då får man ångest och bara vill ut och steka, ialalfall jag! på tal om jobbet så vart jag månadens medarbete så jag fick ett present kort på åhlens och en liten brosh och ett diplom :) roligt!

Nej nu ska jag nog bränna en skiva :) hörs!





EmmiHeiskanen

Det enklaste som finns - Grillade korv och kokade makaroned xD

2010-06-09 | 21:05:18 | http://heiskanens.blogg.se/
Anna

du förtjänar de bästa

2010-06-14 | 22:10:27 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?