Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100608 - Citygross

Hej!
Nu har jag precis kommit hem och tar det något lungt. Direkt när jag kom hem ifrån jobbet så drog jag och mamma till City gross för att handla. Vart en hel del 1800 kr köpte vi för. DYRT! men men, nu vet vi iallafall att vi kommer överleva några dagar ;) hehe. Nu blir det iallafall sitta här i vardagsrummet och kolla lite smått på Äntligen hemma, intresant och inspererande!


Anna

Mat och sånt får kosta för då är det oftast mat så de räcker lääääääääääänge lääääänge ;)

2010-06-09 | 13:20:06 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?