Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100604 - Bakning!

Tid: 19:19
Temperatur : +19 sooooooool!


Hejsvej!
Hur har ni det i sommarvärmen? själv så sitter man  och väntar på att min far ska komma hem med kebabrulle som jag och mamma skall dela på, sen väntar jag även på att han skall komma hem med margarin så jag kan göra klart min smulpaj med rabarber i, jag vart så sugen på att göra en paj när Anna T berättade att hon hade bakat. Dumma dig! ;( nevars! annars ikväll så blir det lugna puckar. Är ganska trött efter att ha jobbat. Slutade halv sex idag också, känns så himla tråkigt och jobba när det är så underbart väder, man vill ju bara slänga av dig kläderna och lägga sig i solen.



Saknar dig!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?