Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100203

Tid: 20:14
Temperatur ute: 22+

Hejsvej!
Har ni haft en bra dag? själv så har man haft det, man blir ju bra humör när det är så fint väder. Men tyvärr så har man vart tvungen och vara inomhus hela dagen idag eftersom man har jobbat och slitit. Hoppas att det är sånt här väder slutet av juli för då har jag SEMESTER!!! blir inte så långt inlägg idag för är något trött. Först så jobbade jag från elva till halv sex, sen så kom vi inte hem förens vid kvart över 2 inatt. Jag och Kim var ju på otten igår med några av hans kompisar. Vi skulle ju glo på Björn Rosenström, vad bra musik karln gör! det var massor med folk ute igår eftersom studentveckan började igår så det var ös!

Här krm det lite bilder ifrån igår kväll!










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?