Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100718 - Min sista DAG!

Tid: 08:43
Temperatur ute: 16+

Hej
!
Nu sitter jag här i källaren i min ensamhet och ska snart sätta på mig arbetsbyxorna, och borsta tänderna för att ta min drottningholm till jobbet. Idag är det min sista dag sen semester!!! börjar 10 idag och slutar halv fem. Och ikväll så kommer min kärlek till mig, vad jag har saknat honom! Ikväll så måste jag packa och styra för vi åker rätt så tidigt imórgon.

Nu måste jag gå, ha en trevlig dag!


carolineklund

tack:) allt bra?

2010-07-18 | 09:12:02 | http://carolineklunds.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?