Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100715 - Time to sleeep!



- Godkväll!
nu har man precis gjort sig iordning för sängen. Ikväll så är jag tröttare än normalt. Har det något med den huvudvärken jag har haft hela dagen? kan nog kanske vara så. Om jag lägger mig nu så är man utvilad tills imorgon vilket är alltid bra. Men dock så saknar jag min älskling brevid mig men jag får vänta tills söndag då han kommer troligtvis! min sötnos!

Godnatt vi hörs imorgon


frida

Nae hostan finns kvar. det är nog något virus som går tyvärr. så får nog ha denna hosta säkert ett tag till :( men så är det. bra själv då? =) kram

2010-07-15 | 22:53:36 | http://gelepuss.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?