Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100715 - *Äntligen kom regnet!

Tid: 19:46
Temperatur ute: 24+ regn!!!

- Helllu!
Nu sitter jag och lyssnar på Alexandra Burke - Broken Heels. Nyss var jag ute på altanen och lyssnade på hur det spöregnar.Min pojkvän skickade ett videoklipp i Mjölby när det spöregnade där, så jag antar att det har kommit över Norrköping nu. Äntligen kom regnet, det behövliga regnet! Nu är det bara åskan och blixtrarna som fattas ;D hihi! Detta är ju första regnet på en månad nästan så nu kom det!

Här kommer det lite bilder som ajg tog för kanske 5 min sedan!



Emma Roodla - Foto

tack :) joo vi har fint land!

Det ligger utanför Söderköping :)

2010-07-15 | 22:03:26 | http://babiidarling.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?