Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100714 - Turkiet filmen!


Tid
: 23:53
Temperatur ute: 19+


- Godkväll!
Nu har jag, mamma, pappa & min syster precis sätt på Turkiet resan som vi åkte till i maj. Efter ungefär tre månader så är äntligen filmen färdig, den var dock ingen lång men rolig. Skulle gärna vilja åka dit igen men kanske ett annat hotell och göra mer saker för när vi var där så åt vi mat, solade, badade, shoppade. Men saknade det där äventyren om ni förstår vad jag menar?  Aja nu ska jag tvätta bort mascaran och borsta tänderna för att sedan lägga mig och sova dock ensam.

- Lite bilder ifrån våran turkiet resa :)






.... finns massa andra bilder också men dom orkar jag inte lägga in, inte nu iallafall, godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?