Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100714 - Grattis Kronprinsessan

Tid: 21:48
Temperatur ute: 22+

Hellu Guys!
Nu sitter jag i mörkret i vardagsrummet och tittar på firandet av kronprinsesans födelsedag på Öland. Men det är tråkigt att självaste födelsedagsbarnet är på sin smekmånad med sin Daniel. Tycker konstigt att dom firar henne när hon inte ens är med, men det är väl en traditon, hennes familj är ju där iallafall. Annars ikväll så har jag inte gjort så mycket faktiskt. Det vart inget landet, kanske blir det istället eftersom det skall bli 28 grader och jag är ledig, wihu!







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?