Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100712 - Klinga

Tid: 19:43
Temperatur ute: 28+

Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på någon på låt VH1. Jag har inte vart hemma så länge för jag, pappa, syster och äkskling har vart ute på klinga och ätit på mc där. Och varför vi åkte dit var för att systern skulle få en bit att övningsköra till. Hon är jätte duktig! :) annars idag så har jag jobbat, och jag vet inte om jag har svettas så himla mycket i hela mitt liv. Men det är ju inte konstigt eftersom man är i ett kök. Och jag kommer väl svettas lika mycket imorgon, men det är bara att stå ut och dricka mycket. Jag jobbar ju bara tis,ons, fre, lör & sön, sen SEMESTER I TRE VECKOR! UNDERBART. Hoppas det är sol då, det beöhver inte vara 30+ utan kanske 23 grader, bara det är sol är jag nöjd, eller vad säger ni? har vi inte det lite för varmt?


Sanne

GRATTIS! Du vann veckans blogg hos mig! :) kram

2010-07-12 | 23:07:05 | http://sanneejonsson.blogg.se/
Miranda M.

SVAR: vann länkning.

2010-07-13 | 11:52:05 | http://mirandaland.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?