Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100711 - Cykling och bokia!

Tid: 23:36
Temperatur ute;23+

Hej!
Nu har man precis borstat tänderna för nu är det dags för läggdags. Ikväll så tog jag och min älskling en cykeltur till hageby och tillbaka. Sen när vi kom hem runt halv tio så körde vi krocket, men det gick så dåligt för mig så jag gav upp, dålig fölorare eller vad? men gud vad skönt det var ute, helt underbart 26 grader!!! sommaren är allt för härlig.

bilder kommer imorgon bitti.
Godnatt!



a g n e s

Joo allt är toppen, sj ? (:

2010-07-12 | 18:37:04 | http://happypig.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?