Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100711 -

Tid: 10:15
Temperatur ute: 28+


Hej!
Nu sitter man här i skuggan  på altanen med pappi och Kim. Snart ska vi åka ut till landet. Vi var där igår och la i bryggan och jag tog mitt första dopp. Var faktiskt skönt i vattnet. Sen när vi kom hem så var jag och kim inte hemma så länge för mamma skjutsade ner oss ner på stan för att vi skulle gå på munken in the park, och vi kom lite försent. Vi kom när den sista artisten uppträde, kommer inte ihåg vad han hette. Men det var jätte mycket folk iallafall. Sen drog vi till hugo, oc där möte vi upp syster.  Snacka om mycket folk tror jag inte har setts så mycket folk där någon gång.

Ni ska jag lägga mig ute i solen, det kommer bilder ifrån igår'!
puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?