Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100709 - Film&popcorn!

Tid: 23:09
Temperatur ute:  19+

Hej!
Nu har man nyligen sätt på Sommaren med Göran med älskling o mammi. Den är så himla rolig! jag såg ju den på bio förra sommaren :) den är verkligen en sommarfilm! nu blir det nog att fixa sig inför sängen, är rätt så trött. Men det blir man ju efter att ha jobbat hela dagen. Imorgon är man ledig och då blir det Sportex evenutellt. Måste hita en cykel! :)

Hoppas ni har haft/har en trevlig fredag :)
Godnatt!


Anna

den var riktigt bra :)

2010-07-09 | 23:44:41 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?