Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100707 - Mini golf och sedan landet!!

Tid: 17:43
Temperatur ute: 24+


Hej!
Nu står jag här över en bänk i köket och tjatar på att Kim ska ge sig av till affären för att köpa lite gott till landet.
Eftersom vi ska åka ut dit efter golfen. Min bror frågade nämligen mig och kim om vi ville spela golf sen och såklart vill man det, så det blir han, jag, bror & Anna :) ska bli kul!hoppas det går bättre än förra gången då jag hade 69p it so bad! nej nu måste jag kila, bilder kommer ifrån ikväll :)
puss!



linn

sv: haha tacktack!! :D

2010-07-07 | 19:45:44 | http://linnhoney.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?