Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100705 - Trevlig dag!

Tid: 21:53
Temperatur ute:  21+

Hej!
Nu har man nyligen lagt in nya låtar på min mobil. Annars så har jag och min pojkvän precis sett på Lotta på Liseberg.
Snart är vi där, alltså i GbG! ska bli härligt. På tal om härligt så åkte jag, min pojkvän, syster & hennes vän till Sankt Anna idag. Vi åkte vid 10 tiden och när vi satte oss i bilen så var det molnigt. Sen efter kanske en timme efter vi hade vart där så sprack det upp! så vi åkte inte dit i onödan (: så nu har man fått ännu mer färg! man ska ju passa på när man är ledig för imorgon jobbar jag igen! Tjäna lite chash!

Nu måste jag kolla om tvätten är färdig, den funkar nu äntligen, spolbilen kom hit i fredags! :)





Charlene

Så somrigt inlägg! I like :)

2010-07-07 | 00:22:12 | http://mangsysslaren.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?