Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100702

Tid: 19:26
Temperatur ute: 25+


Hej!
Har ni haft en bra dag? själv så har man haft en bra dag. Jobbade till fyra sen så mötte jag upp min pojkvän för han ville kolla på nya shorts. Först gick vi in i Jack And Jones men han hittade inte shorts men han hittade en jätte fin t-shirt för 50 kronor så ja betalade tröjan åt honom. Sen så gick vi in på new yourker och då hittade vi äntligen ett par shortst :) det var på tiden! sen så gick vi o åt på GU va gott, mums! och nu sitter jag här i vardagsrummet och väntar på att killen skall komma ut ifrån duschen.¨..




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?