Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100130 - Bowling!

kl: 18:21
Temperatur ute: -18 minus

Hej!
Sitter här ensam hemma med Topps och väntar på att Emma & Björna skall hämta mig för vi ska spela bowling med Matilda & Jakob :) kan nog bli riktigt trevligt! :D jag kommer säkert inte vinna men inte sist heller. Jag är ju ganska bra i bowling. Kul att hitta på såna roliga saker när man ine ses så ofta nu förtiden.

Men nu måste jag fixa mig lite innan dom kommer!
Vi hörs senare!

kramar


Tove

hej :)tack, haft en bra lördag?

2010-01-30 | 19:55:46 | http://prinsessantove.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?