Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100129 - lets dance

Kl: 20:04
Temperatur ute: - 17 minus

Hej igen
Nu sitter jag här ivardagsrumet och kollar på lets dance som börade precis nu. Ska bli intressant och se vem åker ikväll. Jag tror det blir Rabih som jag redan sa förra fredagen. Men saker kan hända så vi får se vem som åker ikväll. Och min huvudvärk har dock inte släppt ännu men jag hoppas det går över snart. Vad gör ni ikväll? festa järnet eller en mysig hemma kväll?


Jenlen

jag kikar också på lets dance..

vem tycker du är bäst då ?

Vet inte skulle gått på bio idag men fick ställa in det hoppas bli frisk snart :)

2010-01-29 | 21:23:03 | http://jenlen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?