Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100128 - Jag vill med!

Kl: 22:11
Temperatur ute: - 10 minus

- Hejsvej!
Nu sitter jag här och ska snart tvätta bort sminket och sedan gå och lägga mig och sova. Nu är jobb som gäller i fyra dagar i sträck för jag jobbar nämligen i helgen, suck! men det är bara att bita ihop. Tiden går ju fort vilket är både bra och skönt. Men denna helg känns lite surt. För nämligen min syester och hennes kompisar ska åka på en partykryssning till Riga och det vill jag med!!!!! usch! jag är avis! som jag sa till min mor häromdagen " känns som man inte har någon fritid alls när man jobbar" det ligger ju något i det. "Välkommen till vuxen livet malin"

Nej nu ska jag tvätta bort make up. Vi hörs imorgon!
Godnatt!


- jag på ålands kryssningen år 2007!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?