Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100127 - TRÖTTIS!

Kl: 22.57
Temperatur ute: -4 minus

Hej på er!
Nu sitter jag och funderar på att gå till badrummet och fixa mig innan jag lägger mig i sängen. För jag är sjukt trött ikväll. Förstår inte hur jag kan vara så trött. Är glad över att man är ledig imorgon för det behövs verkligen. Kan sova hur länge jag vill, om jag nu skulle vilja det. Men jag tänker faktiskt ställa klockan ändo. Man vill ju inte sova bort sin lediga dag eller hur? Föresten jag undrar ja hur mycket mer snö det ska bli och hur mycket mer jag behöver skota. Syftade på bilden här ovanför. Förra tisdagen så skotade jag nämligen bort all snö och nu är det ny snö! suck! men men ska nog fixa det imorgon! man kan knappt öppna dörren här i källaren.

Men ja nu är det sängen som står på schemat, vi hörs imorgon! kramar!

M I K A E L A

sv; det är lite olika.. glosor, idrottsarbete, media... ;)

2010-01-28 | 08:46:40 | http://mikaelabjarve.blogg.se/
Anonym

ja, det var ganska kul, men kallt kan jag lova :P hihi :)

2010-01-28 | 09:24:00



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?