Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100127 - Räcker det inte med snö?

kl: 17:44
Temperatur ute:  - 4 minus

Hej!
Nu har man nyligen kommit hem ifrån jobbet då. Gick ifrån hagaskolan idag igen i snöandet. Räcker det inte med snö nu? det bara snöar och snöar! kände mig som en snögubbe när jag klev ytterdörren för en stund sedan. Det värsta med snön är när det snöar som satan är att man blir så vått i hår, jackan och skorna. Annars är snän hur mysig som helst, speciellt när det snöar! men snälla nu vill jag har vår och sommar!








M I K A E L A

sv: inte så mycket, ska ta tag i lite skolarbete nu hade jag tänkt. Själv då?

2010-01-27 | 18:24:28 | http://mikaelabjarve.blogg.se/
sara

nu äntligen börjar smärtan gå över... men det känns än :P allt bra med dig då ? =)

2010-01-27 | 19:39:09 | http://karinsaralinnea.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?