Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100125 - Tv!

kl: 19:03
Temperatur ute: -7 minus

Hej!
Nu sitter jag och kollar på tv4 nyheterna. Väntar på lite smått på att halv åtta hos mig ska börja. Det är ju bara för mysigt program. Annars idag så har det vart jobb för min del och det gick bra, var skön dag. Dagen gick jätte snabbt. När jag slutade så gick jag av spårvangnen vid haga, tänkte att jag behövde få röra på mig lite även om det var 7 minus. Som en del säger, det finns inget dåligt väder, bara vi som har fel kläder! det stämmer ju!  oh vad jag längtar efter våren och sommaren, då blir det många promenader kan jag lova, jag är ju en gå människa.

It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-25 | 20:09:57 | http://itsyouandme.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?