Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100125 - Familjen annurlunda

Kl: 20:20
Temperatur ute: -7 minus

Hej igen!
Nu sitter jag och kollar på familljen annurlunda. Alltså hur kan man orka med att ha 8-9 ungar? barn skriker hit och dit. Jag skulle aldrig kunna ha så många barn. Kanske tre men inte fler. Hur får dom råd med mat, klädder, leksaker? ocj hur gör dom när dom åker på semester? det blir ju problem.


PussGurkan

Håller med!! fast jag tycker att 1-2 barmn räcker alldeles väl!



Svar: Okej! Jag är en 08a alltså så bor jag i Stockholm :P

2010-01-25 | 20:50:00 | http://dumlez.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?