Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100122 - Vem åker ut ikväll?

Kl: 21:58
Temperatur ute: -3 minus

Hej!
Nu är det paus i lets dance, vad bra det var ikväll. Men jag står fortfarande fast vid att Claudia var bäst. Men Men vi får se om dom får vara kvar. Men jag tror det. Däremot så tror jag att Rabih åker ut. Eftersom de hade gjort en undersökning på expressen att de tror att han åker ikväll, trist. Men han passar inte på dansgolvet. Utan på i musikstudion, eller vad tycker ni? nu ska jag gå ner och kolla vad syster och Amadeus gör. Hörs sen!

PussGurkan

kollar också på lets dance nu! :D Vem vill du ska åka ut!?



Svar: nää...

2010-01-22 | 22:30:20 | http://dumlez.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?