Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100119 - Facial Scrub

Kl: 20:52
Tempratur ute: -2

Hej igen!
Har precis försökt göra mig lite piggare genom att andvända Facial Scrub. Det är ansiktskräm. Väldigt bra och väldigt billig. Jag är grymt trött, tröttare än vanligt faktiskt. Så ikväll blir det att lägga sig tidigare än vanligt. Jag tycker det är konstigt att jag är så trött, jag som inte har gjort så mycket idag. Jag som har vart ledig och allt. Aja hoppas på att man är piggare imorgon iallafall.

För er som vart nyfikan på vad jag andvände så kommer det lite information om produkten här:


- Luktar mango och papaya
- Gör huden fräsch, len & mjukgörande
- Anväda varje dag genom att massera på huden och skölj av det med vatten
FINNS PÅ ÖB!

EmmiHeiskanen

Inget speciellt , sj ? = )

2010-01-19 | 21:08:44 | http://heiskanens.blogg.se/
janine

de borde den gjort:D

ja vi bor tsm :P

2010-01-19 | 21:36:07 | http://janineaxen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?