Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100117 - hemma efter en lång arbetsdag!


17:39
Hej på er alla glada :)
Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra dag så här lång. Själv så har man slitit hela dagen. Jobbigt. Men skönt att ha dagen avklarad. Idag så kom polisen till arbetsplatsen för en gäst hade hotat en arbetskamrat. Hade hotat henne och grejer. Varför ska man behöva hota? han var till och med otrevlig mot de andra gästerna, aja han är inte välkommen till oss längre! aja nog om det funderar faktiskt på att lägga mig framför tv;n en liten stund :)

Puss :)


C h a r l o t t e

Sv: började klockan sju imorse.. Och du?

2010-01-17 | 18:30:30 | http://chaaarlottee.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?