Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100112 - Toppis


20:17
Hej!
Vad gör ni då? själv så ska jag snart gå och kolla på unga mödrar som visas för fullt på femman. Det kan vara rätt så intressant att kolla på. Speciellt hur unga det är och hur de kan klara sig utan ett jobb. Men innan det så måste jag berätta en rolig sak. Min syster frågade mig vart Toppis var och sa jag att jag trodde att han var i tvättrumme och vet ni? där ligger han och kollar nyfiket på tvättmaskinen som var på för fullt. Hehe snacka om gulligt. Han såg ut och vara jätte nyfiken vad som var där inne.

Jag kunde inte låta bli att ta kort på lilla älsklingen, hehe! katter kan vara allt för söta ibland.



Nyfiken i en strut, nu ska jag gå och glo på tv. Hörs sen!

hejannw

haha ja sant ;D

2010-01-12 | 21:10:05 | http://hejannw.blogg.se/
Viktoria

sv: yes, mumsigt! Tack tack :D

2010-01-12 | 21:21:40 | http://vickanss.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?