Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100107 - Emilia De Poret


21:26
Hej igen!
Fan jag skrev nyss ett inlägg men det bara försvann så jag får väl skriva om det jag skrev, suck! Det jag skrev var iallafall att jag sitter och lyssnar på Emilia De Poret - One fire, så himla bra. Fast hon har gjort en ännu bättre som heter Now or never. Om ni är nyfikna på att veta vem det är, sök på youtoub så får ni se vem det är :). Suck vad trött jag är mend et är väl många så här dags kan jag tro :P det är ju nu man skall vara trött iallafall om mn har jobbat. Så fort tvätten är klart och upphängd så ska jag nog dejta kudden. Men innan det ska jag lägga upp dagens bilder, som egentligen inte är så märkvärdiga men det är ju både roligt för mina läsare om jag bjuder på lite bilder också så ja här kommer de:


Kom ni ihåg när jag skrev att jag pantade flaskor? (på jobbet) eller jag kanske inte har nämt det men så här många är det kvar och de var ännu mer förut. Kanske var 10 säckar till innana vi började panta.







EmelieCatrine

SV; Åh, tack så jättemycket tjejen! Vad glad jag blir :) Är allting bra med dig?



Kram!

2010-01-07 | 21:47:45 | http://emeliecatrine.blogg.se/
Jenny

danke ;)

2010-01-07 | 23:01:28 | http://jennza.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?