Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100105 - Om mig



Hej igen!
Gick in på en sida och så hittade jag det här och jag tänkte att ni kanske ville veta lite mera om mig så här kommer det frågor:


Kallas för: Malin, Mallan Malinsky

Stjärntecken: Vattumannen

Höger eller vänsterhänt: höger

Piercingar: 3 i örat och en i näsan

Tatueringar: nepp

Längd: 157 (kort)

Skostorlek: 38-38

Hårfärg: Brunt/rött

Fräknar: ja lite granna men syns mest på sommaen, suck!

Motto: Va glad eller håll käften

Kär? nope

Tycker du att du är attraktiv?
Ja oftast iallafall

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja!

Dricker du? japp

Röker du? Nej slöseri på pengar och fungernade lungor

Vilket schampo använder du? ett speciellt schampoo namnet vet jag inte

Vilken parfym använder du? Lacoste

Vad är du rädd för? Att förlora dem som betyder något

Gillar du att tvätta? Ja för då luktar mina kläder gott

Gillar du berg- och dalbanor? nja såder, jag tänker alltid på Final Destination och den är läskig.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr aldrig filmer

Filmen du köpte? Mamma mia

Låten du hörde: westlife - what about now

Låten du laddade ner? laddade ner hela Calles album förut och Eriks

Personen du ringde? Gaz

Personen du tänkte på?
nobody

Personen som ringde dig? Matilda

TV-program du såg? ---

Favorit…

Låt:

Sak att göra: Sova, träna och äta

Sport: ingen aing

Dryck: Oboy

Bil: ---

Kläder: allt jag är snygg i

Film: Har ingen

Serie: Andra Avenyn

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? japp

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja

 

Antal…

Gånger du varit kär? hmm har svårt för för att bli kär men 2 gånger har jag väl kär, om det nu var kärlek.

Gånger ditt hjärta brustit? På grund av killar 1, andra saker fler gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Inte en jävla aning o bryr mig inte

Tjejer du kysst? HAha inga...

Gånger ditt namn varit med i tidningen?  vet ej

Personer från grundskolan du har kontakt med? nja inte så många

 

Senaste…

Boken du läste? Läser inte böcker

Personen du fick e-mail av? Hr inte kollat

Personen du fick brev av? Får folk fortfarande brev?

Personen du fick sms av? Matilda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Vad har du gjort idag? kollat på Mammuth med syster och sen shoppat på maxi med syster och mamaa

Saken du köpte: underkläder, en orange tröja, dusch tvål, strumpor & benvärmare

Brukar du svära mycket? Som fan hela tiden

När stiger du upp på morgonen? när det är jobb dags vid halv 8 - halv nio och när jag är ledig vid elva

Vad har du på dig? jeans och en t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad är du allergisk mot? inget

Använder du hårspray? ibland

Var har du ont? lårerna

Kan du stå på händerna? haha nej

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Beroende

Är du glad nu? Sådär

Var du glad igår? Japp

Vad dansar du till? Bra musik

Stockholm är… ? Rörigt, spännade, och roligt

Göteborg är… ? skit bra, dom har liseberg

Kan du sjunga? Nej men de gör jag ändå

Spaghetti eller makaroner? samma smak ju för fan
Land du vill besöka? Thailand igen, usa, flera länderi  Eurpopa. m-m

 


Annika

Himla kul lista!

Jag har varit i Thailand 7 gånger men det är längesedan jag var där sist!

2010-01-05 | 21:42:38 | http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Jenny

Det ligger cirka fem minuter från Spånga eller tjugo från city:) Så det är helt okej :)

2010-01-05 | 22:56:44 | http://jennza.blogg.se/
Emily

Jag tycker den ser större ut på bilderna än i verkligheten :P

2010-01-05 | 23:57:17 | http://agressia.blogg.se/
egendesignade linnen

Hej där!



Har du alltid drömt om att skaffa dig ett linne med egna bilder till ett superbra pris eller ett unikt linne från vårt sortiment?



Besök oss då på

www.beuniqe.se

2010-01-06 | 17:29:02 | http://beuniqe.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?