Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100102


Hej på er alla goingar!
Sitter här och lyssnar på Europe - Carrie, en gammal goding ifrån 80-talet. Annars så har har jag nyss kollat klart på Harry potter som visades på femman. Jag fastnade vin den. Inte för att jag tycker harry potter är så himla bra men jag var trött så det var skönt att slappa och svulla i sig chips i soffan efter en lång dag på jobbet idag. På tal om filmer så var jag ju och såg Avatar med min syster, sofie, Martina och hennes kompis. Den var väl ganska bra. Grymt bra gjort. Men jag tycker fortfarande at 2012 äger!!! längtar tills den kommer ut på dvd.

Jaja, har ni haft en bra lördag? :)
Puss!


MADDE

Sv: att jag ska börja träna mer och sluta med alla godsaker :D haha. Och sattsa mer i skolan osv :) har du några nyårs löften? :D



kram

2010-01-02 | 23:08:55 | http://mjaaaow.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?