Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100101


Hej och gott nytt år!!!!!!! :D

Första 2010 inlägget, sitter och lyssnar på musik och äter lite chips som har blivit kvar av kvällen. alla gick kanske för en timma sedan, gänget som var här drog på hugo eller palace. Jag hade ingen lust att hänga med. Skulle säkert vara fullt med folk som juldagen så jag skippar det och tar det någon annan helg :D vissa skulle dra hem också och det är ju förståligt. Jag har iallafall haft en rolig kväll. Kvällen och året slutade hos min farbror. Firade sista minutrarna där. Första gången på några år känns det som. Skit kul att träffa sin älskade släkt!! så himla kul! kändes som man var yngre iegn, och det gillar vi!! annars så har vi vart här hemma och ätit, spelat kort spel, och bara haft dedt trevligt. Hur har ni haft det? :D

här är bilderna från nya året :) loveit!








































Haha skönaste bilden, pappa, Tobban, Totte och syster! :d




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?